Alla inlägg den 7 maj 2016

Av trivsmedmittnyaliv - 7 maj 2016 18:09

Hade en "diskussion" med trettonåringen för en stund sedan. Bad honom plocka undan efter sig i vardagsrummet och i huvudsak på bordet. Jag slängde deras (han och hans brors) Minecraft spel i plastfodralet i soffan där han satt. Han började grina för att fodralet träffade honom förmodligen på benet. Jag blev tokig och skulle visa honom att det inte gör ont att få ett plastfodralet på sig. Jag drämde (lite för hårt) i benet, förmodligen knät så fodralet gick sönder.

Nu har jag dåligt för att jag tog sönder deras fodral. :(

Så nu känner jag mig frustrerad!
Någon som känner igen sig!?

Fortsatt trevlig lördag och helg!

Kram

A


En blomma som växte i stort sätt direkt på trädstammen.
Tyckte att det såg så häftigt ut att jag var tvungen att fota.

Ovido - Quiz & Flashcards