Alla inlägg den 6 maj 2016

Av trivsmedmittnyaliv - 6 maj 2016 13:00

Är ledig idag och njuter av lite egentid då sönerna och maken är hemma hos hans bror.
Jag ska oxå dit om någon timme för grillning och umgänge.

Känner mig en aning stressad då min kollega kommer att vara sjukskriven i minst två veckor fr.o.m tisdag.
Det innebär att jag och en kollega kommer att ha helklass. :/

Jag som är väldigt ljudkänslig och lätt blir överstimulerad även av synintryck m.m känner mig orolig över att jag inte kommer orka/klara av att ha så stora klasser under så pass lång tid!?

Dessutom ska jag försöka hjälpa alla (mina egna, de som har textilslöjd) att bli färdiga innan sommarlovet. Och då speciellt de som går i sexan och som jag ska sätta betyg på.

Hade ett möte med cheferna, arbetsplatsskyddsombudet och hon som ska hjälpa mig. Det blev ett bra möte där jag fick framföra mina farhågor och även ta upp frågan om öronproppar igen som jag känner skulle hjälpa mig både i arbetet och privat i vissa sammanhang. Det skickades ett mail direkt till "företagshälsovården" som remitterar mig till de som tillverkar propparna. Så de kommer ta kontakt med mig och boka in en tid förhoppningsvis innan sommaren!?

Nu måste jag snart göra mig iordning för att så småningom ge mig iväg till min svåger och svägerska.

Ha en fortsatt bra dag och en trevlig helg!

Kommentera gärna!
Tack!

Kram

A


En magnolia i full blom som jag passerar från och till jobbet varje morgon/eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards