Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av trivsmedmittnyaliv - 12 augusti 2015 16:49

Jaha, nu börjar det verkligen bli nedräkning!
Om ca 15 timmar börjar jag jobba igen efter nästan två månaders ledighet.

Dagen/dagarna såhär innan är väldigt jobbiga för mig!
Samtidigt som jag tycker att det ska bli jätteroligt att träffa mina kollegor igen
är det oxå jobbigt att försöka komma tillbaka i alla rutiner som man inte haft i sommar.

Så det är verkligen en bergochdalbana i känslor just nu.
Dessutom har jag inte hunnit (läs glömt bort) att fixa håret.
Vi ska ju fotograferas imorgon vilket vi alltid gör inför att nytt läsår.
Så jag får ta saken i egna händer och färga håret i kväll och trimma håret litegrann.

Ska bli spännande att se hur jag klarar av att somna i kväll!?

Ha det bäst!

Kram

A

Såhär ser mitt nuvarande projekt ut. En halskrage till mig!
Jag "freestylar" lite så jag har ingen aning om hur det kommer bli!?
Färgen på garnet är lite mörkare i verkligheten.

Ovido - Quiz & Flashcards