Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av trivsmedmittnyaliv - 1 augusti 2015 12:18

Som Guldmedlem hos Viktväktarna måste man väga sig minst var tionde vecka.
Då måste man även hålla sig inom en viss vikt vilket är max + 2 kg.
Idag när jag vägde mig efter nio veckor hade jag en marginal på 0,6 kg till maxvikt.

Jag har sedan jag nådde min målvikt den 7/2 hållt min vikt hyfsat stabil.
Det innebär att jag varit viktstabil i 6 månader! Så himla stolt!!!

Idag ska vi troligtvis ner på en Visfestival i Slottsparken här i stan.
Blir säkert mysigt!

Äldste sonen är hos en kompis. Så det blir jag, maken och lillebror!

Ha en mysig lördag och en fin helg!

Du som läser detta får väldigt gärna lämna en kommentar!
Även om du bara säger hej!

Ha det bäst!

Kram

A

Lånad bild som är tagen i Slottsparken!

Ovido - Quiz & Flashcards