Alla inlägg den 8 april 2015

Av trivsmedmittnyaliv - 8 april 2015 09:05

I vårt sovrum har det varit kaos sedan vi flyttade in i lägenheten.
Mestadels för att vi bara har haft en garderob.
I måndags ställde min man in ytterligare en garderob.
Så då satte jag igång och sortera och organisera bland mina kläder, garner, tyger m.m

Har kommit en bit på väg men har mycket kvar att göra.

Annars så är jag tillbaka på jobbet igen efter sjukskrivning och Påsklov.
Var lite nervös inför gårdagen då jag varit hemma i tre veckor.
Allt gick bra men jag var trött när jag kom hem igår eftermiddag.

Det jobbigaste för mig är att komma upp på morgonen. Är så oerhört morgontrött.

Till helgen åker vi upp till sommarstugan i Blekinge skärgård för "arbetshelgen".
Lyckades skaffa hundvakt igår.

Ha en fin dag!

Kram

A


Bilden togs i Svalöv när vi väntade på bussen i lördags på väg hem från min svåger och svägerska

Ovido - Quiz & Flashcards