Alla inlägg under oktober 2015

Av trivsmedmittnyaliv - 7 oktober 2015 08:31

Den 7/2 i år nådde jag min målvikt! :D
Då hade jag gått ner ca 35 kg! :P

Jag har sedan dess (i åtta månader) varit "viktstabil".
I och med att jag är
Guldmedlem hos Viktväktarna måste jag väga mig var tionde vecka.
Jag måste oxå väga max 2 kg över min målvikt. Annars får jag betala 130:-

Då jag slarvat en hel del den senaste månaden låg jag 3,5 kg över min målvikt i måndags. :(
Så den här veckan blir det inga "utsvävningar" förrän efter vägningen på lördag morgon.
Dessutom försöker jag få in lite motion.

I måndags körde jag 30 min Crosstrainer. Det var faktiskt jätteskönt. :)

Igår cyklade jag i lugnt tempo i ca 35 min, varav en del i motvind.
Maten har funkat jättebra! :D

Så nu kör jag så det ryker resten av veckan! ;)

Ha det bäst!

Tjing!

A


I oktober är det förutom " bröstcancer månad" även ADHD awernes month.

Av trivsmedmittnyaliv - 2 oktober 2015 18:55


Mina "crazysocks" är klara. Stickade i Järbos Raggi färg 15115.
Perfekt passform och såååå snygga. Lär bli favoriter i höst/vinter! <3



Imorgon ska vi ta oss en promenad rakt över gatan för att kolla in
nyöppnade Dollarstore. Jag är på jakt efter ett silikonlock till min "lattemugg".

Bilder på eventuella inköp kommer nog imorgon!?

Funderar på att gå och väga mig hos Viktväktarna imorgon.
Problemet är bara att jag förmodligen väger mer än mina Max 2 kg över målvikt. :(

Trevlig fredagskväll!

Kram

A

Ovido - Quiz & Flashcards