Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av trivsmedmittnyaliv - 30 oktober 2015 20:43

Jag har länge (läs drygt sex månader, kanske mer) trånatefter ett par genomskinliga boots.
Och idag köpte jag ett par med rosa sula och skosnören.

Fick för några veckor sedan reda på att företaget som jag fått reda på säljer kängorna
skulle komma till Landskrona där jag bor i helgen.
Så när maken, jag och sönerna kom ner till marknaden gick jag framoch provade ett par.



Älskar dem redan! Nu får jag bara hoppas att de inte är allt för obekväma,
kalla, svettiga m.m Men coola är de iallafall!
Så nu har jag ännu mer anledningar att sticka mig fler raggsockor.

Fortsatt trevlig Allhelgona helg!

Tjing!

A

Av trivsmedmittnyaliv - 30 oktober 2015 14:37



Igår var jag, maken och yngste sonen i Lund.
Vi behövde köpa nya inomhusgymnastikskor till honom.
Storebror var i Malmö hos deras farmor för att gå på bio och sova över.

Efter skoinköp på ett köpcenter i utkanten av stan åkte vi tillbaka in till centrum.
Jag gick till en av mina favoritgarnaffärer och kom ut därifrån fem nystan rikare.
Det blev tre grågröna och två puderrosa nystan Drops Lima.
Det är ett garn med både vanlig ull och alpacka.




Tror att jag ska sticka de vantarna som är på bilden ovanför.
Efter att jag stickat flera lite enklare projekt så är jag sugen på en utmaning!
Har oxå varit sugen på att mönstersticka ett tag.

Annars så njuter jag av att vara ledig.
Jobbade måndag-onsdag och är nu ledig tills på måndag.

Ha en fortsatt skön helg!
Det planerar jag att ha!

Ha det bäst!

Kram

A



Den här bilden fick jag låna av en tjej som är med i en grupp som jag
oxå är med i på FB. Vi som hellre går i skogen än på krogen!

Ovido - Quiz & Flashcards