Alla inlägg den 26 juli 2016

Av trivsmedmittnyaliv - 26 juli 2016 13:58

Tidigt i morse åkte maken till stugan. Han ska spela golf med med min pappa, umgås med honom, bror mfl.

Just nu är sönerna hos en kompis. Så jag har det lugnt och skönt här hemma. :D

Imorgon är vi bjudna hem till svärmor och hennes sambo till hans koloni.

Jag hoppas att jag orkar och har lusten imorgon. Idag är jag väldigt sliten. Men att åka dit kanske ger mig lite "avlastning"?

Jag undrar var sommaren tagit vägen!? Känslan av att jag inte har gjort någonting maler inom mig. På torsdag är det bara två veckor kvar av min ledighet. :\

Sydde ihop axelsömmarna och stickade hals och framkanterna igår. Så idag blir det att sy ihop ärm och sidosömmarna och leta reda på knappar som passar!

Ha det bäst!

Kram

A


Bilden togs för exakt 1 år sedan i stugan.

Ovido - Quiz & Flashcards