Alla inlägg den 17 september 2015

Av trivsmedmittnyaliv - 17 september 2015 20:43

Jag beställde ett Ipadfodral från Kina för ca en månad sedan.
Idag var jag och hämtade ut det. Är supernöjd!
Än så länge iallafall!


Jag jobbar ju som Textillärare så jag tyckte att det kunde vara kul med ett i Jeans.
Dessutom tyckte jag att det var jättesnyggt!

Annars så stickar jag vidare på min Poncho i Järbo Stella.
Har nog kommit ungefär halvvägs tror jag.

Imorgon kommer svärmor och hennes sambo och äter middag med oss.
Äldste sonen har bestämt att vi ska ha tacos.
Vi firar hans födelsedag (han blev tonåring i måndags) på lördag
men då hade de ingen möjlighet att komma.



Har trånat efter de här kängorna länge nu. Tycker de är så himla snygga.
Dessvärre kostar de drygt 1800:-
Så jag får fortsätta tråna efter dem.

Ha en fortsatt skön kväll!

Kram

A

Ovido - Quiz & Flashcards