Alla inlägg den 11 september 2015

Av trivsmedmittnyaliv - 11 september 2015 21:23

Igår på väg hem från jobbet plockade jag rönnbär.
Det blev 1,2 kilo rensade bär som nu ligger i frysen.
I helgen ska de kokas tillsammans med äpplen till rönnbärs gele'.

I helgen ska det även städas då vi får vår första tonåring på måndag
som ska firas nästa lördag av nära och kära.

Ha en trevlig helg!

Tjing!

A

Av trivsmedmittnyaliv - 11 september 2015 19:08

Jag har haft en lite jobbig dag på jobbet. 

Då känns det alltid extra bra att få ett erkännande av eleverna. 


     

Känns helt okej att vara lärare när eleverna skriver så på Whiteboarden i slöjdsalen. 


Ändrade planer vad det gäller stickningen.




Stickar min i rosa/grått/vitt garn istället.   


 


Idag fick jag min efterlängtade Yarn Drum.

Den kommer att användas mycket! :) 



Trött så in i vassen. Blir en tidig kväll i säng!


Ha det bäst!


Kram


A


Ovido - Quiz & Flashcards