Alla inlägg den 1 februari 2017

Av trivsmedmittnyaliv - 1 februari 2017 10:21

Känns som om jag är i någon slags "loop"!? Livet rullar på och jag känner inte att jag har någon ork/lust/motivation att ändra på de saker som jag inte är nöjd med.

Efter svaren på blodproverna som jag fortfarande inte har fått någon kallelse från VC om, känner jag mig en aning frustrerad och faktiskt lite orolig/fundersam över vad resultaten innebär!?

Med tanke på hur jag har mått hela hösten och vintern och fortfarande mår vill jag gärna veta vad det beror på och hur jag kan må bättre!?

Självklart vill jag inte vara "sjuk" (ha en över/underaktiv sköldkörtel) men då vet jag åtminstone orsaken till varför jag mår som jag gör och kan få "behandling"

Har haft en lektion med en årskurs fyra och ska ha en femma om ca tio min. Sen är det dax för lunch! Önskar dig ni som läser detta en fortsatt bra dag!

Skulle vara jätteroligt om du lämnade en kommentar.

Kram

A


Tröjan är klar och är ihopsydd. Den blev jättebra. Lite småfix och sen ska jag försöka ta en bild som jag kan lägga här på bloggen.

Ovido - Quiz & Flashcards