Alla inlägg den 12 september 2016

Av trivsmedmittnyaliv - 12 september 2016 09:45

Är så oerhört sliten både psykiskt och fysiskt just nu.

I helgen har vi varit barnfria. Min pappa har haft sönerna sedan i fredags kväll och kom och lämnade dem hemma hos oss igår kväll.

Men trots den avlastningen som det innebar har helgen inte gett mig någon återhämtning.

I lördags var vi på makens kusins 50 års kalas. Vi var hemma vid kvart i ett ungefär. Hade sovit jättedåligt natten innan.

Och igår kom en god vän på besök vilket gjorde att jag kom i säng senare än planerat. Känner mig som en urvriden disktrasa.

Tur att jag har planeringstid på måndagar på morgonen. Det har jag verkligen behövt idag!

Ha det bäst!

Tjing!

A



Bilden är lånad från en grupp som jag är med i på FB.

Ovido - Quiz & Flashcards