Alla inlägg den 21 februari 2016

Av trivsmedmittnyaliv - 21 februari 2016 00:30

Det var länge sedan jag skrev, tror inte att jag gjort något inlägg i år!?

Vet inte varför jag inte har haft någon lust!? Har bara inte känt för att skriva.

Nu testar jag att blogga från min "nya" telefon. Har fått min kollegas dotters IPhone 4. Har definitivt inte lärt känna den speciellt bra än.

Nästa vecka har jag och mina söner Sportlov. Ska bli skönt med en vecka ledigt!

Den 7/2 var det 1 år sedan jag nådde min målvikt!!! 1 år?? Jag är så grymt stolt över min viktresa och att jag dessutom har lyckats hålla vikten i 1 år.

Att gå ner 35 kg är väldigt svårt att greppa. Kroppen har förändrats men hjärnan har inte fattat det.

Jag trivs med mitt nya liv!!!

Kram

A

Tanken är att sticka boleron på bilden. Fast i ett garn med andra färger.

Ovido - Quiz & Flashcards