Alla inlägg den 23 juli 2017

Av trivsmedmittnyaliv - 23 juli 2017 10:44

Hoj!

Det var lääääääääänge sedan jag skrev ett inlägg här. Har liksom inte haft någon direkt lust/ork att skriva.

Mycket har hänt sedan senast jag skrev. Eftersom jag inte minst när jag skrev senast kanske jag kommer att upprepa mig. Så det får du leva med!

Jag flyttade ut hela slöjdsalen i en "barack" under senhösten förra året. Med allt vad det innebär med nedpackning, sortering, uppackning m.m

Så den stress med allt vad det har inneburit har gjort att jag inte mått särskilt bra varken psykiskt eller fysiskt under ca ett års tid. Lite bättre nu men fortfarande en hel del saker som ska falla på plats.

Min man påbörjade en Trädgårdsutbildning på sensommaren förra året och blev klar den 13/6 och började jobba den 14/6 i år.

En stor omställning för oss allihop men givetvis till det bättre.



En sicksacksjal som jag stickat i ett enfärgat och melerat garn. Kommer bli härlig att använda i höst/vinter.

Blir inte mer skrivet just nu.
Ha det bäst!

Tjing!

A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards