Alla inlägg den 8 april 2017

Av trivsmedmittnyaliv - 8 april 2017 18:15

Maken åkte till stugan i torsdags kväll. Det är arbetshelg för att städa och fixa innan sommaren.

Igår hade vi fest på jobbet. Hade bestämt med svärmor att sönerna skulle ta tåget efter skolan in till Malmö och sova över.

I torsdags kväll ringde hon och ändrade allt helt och hållet. Istället så skulle hon komma hem till oss och sova över. Och åka hem tidigt idag på förmiddagen.

Blev både irriterad, ledsen och besviken. Att ändra så i sista sekunden är inte okej i mitt tycke.

När jag kom hem 23.40 var båda sönerna vakna!!!!!!!! :( Skojar du att jag blev förbannad!!!! Sa ingenting till henne utan gjorde mig iordning och gick och la mig istället. Efter att jag hade sett till att den äldste sonen släckte sin taklampa, stängde av paddan, gick på toa, klädde av sig och gick och la sig igen. Att yngste sonen oxå var vaken fick jag reda på i förmiddags när jag gick upp.
Så jävla dålig stil!!!

Är glad att hon inte var kvar i förmiddags när jag vaknade.

Fortsatt trevlig helg!

Kram

A





Det var italienskt tema på festen igår. Vi gjorde vår egen mat i form av en pizza tillsammans i lag om ca fem personer. Det skulle vara en "estetisk" pizza.

Ovido - Quiz & Flashcards